• Wordt jij onze nieuwe vrijwilliger?

Voetbal kan alleen bestaan door vrijwilligers die week in week uit helpen bij onze voetbalclub. Onder andere scheidsrechters, trainers en mensen in de kantine zorgen dat elk weekend meisjes, jongens, mannen en vrouwen kunnen genieten van deze prachtige sport. Het voortbestaan van onze vereniging valt of staat bij de inzet van onze vrijwilligers. VV Hulshorst word helemaal gerund door vrijwilligers. Sommigen zie je op of langs het veld, of achter de bar in de kantine. Veel andere vrijwilligers zijn een stuk minder zichtbaar. De bestuurders, de veld- en kleedkamerplanners, de wedstrijdsecretarissen. Ook zij vervullen elk week/weekend weer een belangrijke rol in het mogelijk maken van het amateurvoetbal.

Wij vinden het fantastisch dat zoveel mensen zich inzetten voor VV Hulshorst. Maar wij nog steeds op zoek naar nog meer vrijwilligers. Als je zelf voetbalt of als je kinderen voetballen en je het leuk lijkt om een bijdrage te leveren als vrijwilliger meld je dan aan.

Voor de volgende functies zijn we nog op zoek naar vrijwilligers:

Technische Zaken (bestuursfunctie)

Kantinebeheerder (bestuursfunctie)

Kantinemedewerk(st)ers

VV Hulshorst is op zoek naar kantinemedewerk(st)ers die op de zaterdagochtend of -middag het kantine team wil komen versterken.

Het gaat om diensten van 08.00 uur tot 13.30 uur of van 13.30 uur tot 18.30 uur.

Je kunt zelf aangeven wanneer en hoe vaak je in de maand wil meedraaien.

Heb jij zoiets, dat lijkt me wel wat? Stuur dan een mail naar

info@vvhulshorst.nl