• Hulshorst sluit jaar af met wederom gelijkspel

Hulshorst sluit jaar in stijl af met wederom een gelijkspel!

En ook de laatste competitie wedstrijd van het kalenderjaar kon Hulshorst niet in winst om zetten. Op de valreep hield Hulshorst toch nog een punt over aan de wedstrijd in Hasselt tegen Olympia ’28.

Ik loop al lang mee bij de voetbalvereniging Hulshorst maar ik kan mij niet heugen dat er vijf maal op rij gelijk werd gespeeld. Het ene gelijke spel is het andere niet. Deze middag voelde dit gelijkspel als een overwinning. Hulshorst kwam in de 59e min. op een 1-0 achterstand maar ver in blessuretijd scoorde Erik van Duinen de gelijkmaker. Dit doelpunt was een copy van de goal die hij scoorde tegen DSV’61.
    Hulshorst mocht een vrije trap nemen op ongeveer 20 meter vanaf de hoekvlag en bijna op de zijlijn. Erik van Duinen ontfermde zich over deze vrije trap en schoot hem werkelijk fenomenaal in de verre bovenhoek. Of dit zo helemaal bedoeld was weet ik niet maar de treffer was waarlijk prachtig. De ontlading was groot hierna bij alles en iedereen die Hulshorst een warm hart toedraagt.

De wedstrijd was verder niet om over naar huis te schrijven, het was van beide kanten net als het weer, zeer slecht. Na de winterstop zal Hulshorst toch uit een ander vaatje moeten tappen om van de laatste plaats af te komen. De aansluiting met de ploegen boven hen is er nog steeds  maar er zal zo af en toe ook gewonnen moeten worden i.p.v. alleen maar gelijk spelen. Hopelijk kan trainer Sneller na de winterstop beschikken over een blessure vrije groep en zo vaker in de vaste opstelling spelen. Dat zal het spel zeker ten goede komen want dat het beter moet dan vandaag staat als een paal boven water. Het belangrijkste is dat de groep en staf erin blijven geloven en dat doen we.

Rest mij niets ander dan u namens de gehele selectie en staf heel goede Kerstdagen  en een goede jaarwisseling toe te wensen.

De foto's staan in de map wedstrijdfoto's.