• Kansloze nederlaag Hulshorst

Hulshorst heeft aan de uitwedstrijd in en tegen Rouveen weinig plezier beleefd en werd met een 6-1 nederlaag huiswaarts gestuurd.

Hulshorst moest deze wedstrijd wederom beginnen met een handvol afwezigen.
    En als daar een aantal spelers tussen zitten die net dat beetje extra kunnen brengen weet je bij aanvang van de wedstrijd al dat het een moeilijke middag zal gaan worden. Daar wil ik de spelers die wel op het veld stonden niets te kort mee doen maar soms is een bepaalde speler belangrijker in sommige wedstrijden dan de ander.

Binnen 30 sec. had Hulshorst al op achterstand kunnen staan maar Levi Boshuizen redde nog net op de lijn. Maar binnen een minuut was het al duidelijk dat Hulshorst een zware middag tegemoet zou gaan. Rouveen heeft super snelle, bewegelijke en technisch vaardige spelers op het middenveld en voorin staan. Het middenveld van Hulshorst werd dan ook in de 1e helft geheel overlopen.
    De rust brak dan ook aan met een, net als vorige week, 3-0 achterstand .

Via een 2 tal wissels probeerde trainer Sneller nog wel de opgelopen schade te herstellen, maar de 4-0 viel ook al snel in de 2e helft. Nu was het alleen nog maar zaak om niet tegen een hele grote afstraffing aan te lopen.

Mede doordat de spitsen van Rouveen het wel geloofden en hun vizier niet zo scherp meer hadden staan bleef het bij 6 tegen doelpunten. De eer werd nog gered door Bart de Zwaan die al zijn gram legde in een schot en de bal, die uit een voorzet voor zijn voeten viel, in de touwen joeg.

De mannen van Hulshorst gingen met gebogen hoofden de bus in en richting Hulshorst. Hulshorst zal de aankomende wedstrijden uit een ander vaatje moeten tappen om van de laatste plaats af te komen al waar ze nu beland zijn.
    Voordeel van deze plaats is dat men alleen maar naar boven hoeven te kijken.
    Om te beginnen moet er dan a.s. gewonnen worden thuis tegen Hattem.