• De kop van het verslag doet erger vermoeden dan de waarheid was. Hulshorst vergat de kansen te verzilveren en dan gaat de aloude voetbalwet op dat de tegenstander er met de buit vandoor gaat. Zo was het deze middag in Biddinghuizen ook het geval. Hulshorst kreeg een aantal uitgelezen kansen om de wedstrijd naar hun hand te zetten maar het was toch BAS dat in de slotfase toe sloeg en in de laatste 5 minuten 2 x het net wist te vinden en zo met 3-1 won.

Het was Hulshorst dat in de 39e min. op een 0-1 voorsprong kwam, dit nadat BAS al 2 maal , 9e en 18e minuut,  het houtwerk boven keeper Menges het geraakt. Dinand Hofman stoomde in het midden van het veld op en via een klutsbal kreeg hij de bal weer voor zijn voeten en zonder na te denken schoot hij de bal achter de doelman van BAS. 2 minuten later kreeg Krijn Eckhardt een uitgelezen kans om Hulshorst nog verder op voorsprong te zetten maar zijn inzet was niet voldoende om nu ook de doelman te verschalken.

En als jezelf dan niet scoort doet de tegenstander dat wel. Uit de aanval na deze kans was het Bas dat wel hun echt eerste goede aanval omzette in een doelpunt.

Zo pal voor rust was dat wel een domper voor Hulshorst maar ze bleven na de pauze geloven in een goed resultaat.

Het was Brandon Akolade die binnen 5 min. één op één kwam te staan met de keeper van BAS, maar waar hij thuis tegen BAS nog 3x scoorde faalde hij nu hopeloos. Een minuut of 10 later was het wederom Akolade die opnieuw de kans kreeg om de scoren maar ook nu was de keeper hem de baas.

De krachten vloeiden weg bij Hulshorst en het werd achteruitgedrukt door BAS maar het was doelman Menges die Hulshorst met enkele fraaie reddingen Hulshorst op de been hield. Maar een laag schot door een wout van benen in de 85e min. was voor hem ook te veel. Dat daarna in de extra tijd BAS via een makkelijk gegeven strafschop ook nog de 3-1 maakte was alleen maar voor de statistieken belangrijk.

De stand op de ranglijst is redelijk hopeloos voor Hulshorst die nu 3 punten achter staan op de voorlaatste plaats. Maar gezien het vertoonde spel , gecreëerde kansen en inzet mag men nog blijven hopen.
    Maar ze zullen nu toch wedstrijden moeten gaan winnen, dit moet dan a.s. zaterdag gebeuren wanneer men thuis moet aantreden tegen Rouveen. Overigens heeft Hulhorst nog wat recht te zetten tegen deze tegenstander. In Rouveen had Hulshorst een collectieve off Day en liep tegen de grootste nederlaag in deze competitie.