• Even leek het erop dat Hulshorst dan eindelijk weer het zoet van de overwinning kon proeven, maar het was BAS uit Biddinghuizen dat ver in de blessuretijd de 1-1 binnen kopte.  In de 83e minuut zette Mel Mijdema op aangeven van Ruben van Loo Hulshorst nog op een 1-0 voorsprong. Hulshorst dacht maar hoopte vooral om dan eindelijk weer eens een overwinning te kunnen vieren, de laatste keer in competitie verband was dat begin april van dit jaar. Gezien het wedstrijdbeeld en verhoudingen in het veld  was een remise, zoals dit uiteindelijk ook op het scorebord kwam te staan, de juiste uitslag. BAS, wat vorige week een ruime overwinning boekte is een goede tegenstander. Hulshorst mag gezien het spel wat er op de mat werd gelegd  tegen deze tegenstander uiteindelijk tevreden zijn.

Smet op deze wedstrijd is de spierblessure van Jesper den Herder, waarschijnlijk zal deze veel belovende jeugdige speler meerdere weken uit de roulatie zijn

Aankomende zaterdag mag Hulshorst wederom thuis proberen om dan toch eindelijk de winst te pakken en wel tegen EZC uit Epe.