• Harold Sneller stopt aan het einde van het seizoen

Aan het eind van het seizoen 2019/2020 stopt Harold Sneller bij vv Hulshorst.
    Na uitvoerige gesprekken met de TC en de spelersgroep, blijkt er een verschil in visie. Dit heeft geleid tot het besluit om aan het einde van het seizoen niet samen verder te gaan.
    Harold is een zeer gedreven en gemotiveerde  trainer die een geheel eigen wijze van voetballen heeft met een bepaalde visie. Dit heeft hij geprobeerd over te brengen naar de spelersgroep, maar dit is helaas niet gelukt.
    We hadden samen de plannen om voor langere tijd aan elkaar verbonden te zijn, helaas is dat er niet van gekomen.

We danken Harold voor nu voor zijn enorme inzet bij onze club en wensen hem nog veel succes en motivatie voor de rest van het seizoen bij onze club.

Namens het bestuur van vv Hulshorst,

Herman Klaassen