• Zoals bekend is het door de COVID maatregelen niet mogelijk een Algemene Ledenvergadering te houden. Wij hebben daarom al onze leden van 18 jaar en ouder een digitale link gemaild zodat u/jij kon aangeven of je akkoord ging met de toevoeging van twee nieuwe bestuursleden, te weten Gerrit Zoet en Johan Rekers.

Tot zaterdag 20 maart kon iedereen aangeven of je akkoord ging en wij zijn blij te kunnen melden dat beiden uw/jullie volle steun krijgen, dit betekent dat zij beiden zullen toetreden tot ons bestuur.
    Gerrit Zoet, bij allen wel bekend als de huidige trainer van Hulshorst 2, zal zich bezig gaan houden met jeugdzaken, hij zal met al zijn enthousiasme bezig gaan om de jeugd naar een hoger niveau te tillen en te zorgen dat er voor iedereen een plek is waar hij of zij zich thuis voelt binnen onze vereniging. Tot nu toe was Robbie belast met de portefeuilles jeugdzaken en wedstrijdzaken, dit was een gigantische taak die hij met volle inzet heeft gedaan en wij zijn Robbie dan ook heel dankbaar voor al het werk wat hij heeft verzet.
    Johan Rekers, misschien bij u en jullie bekend als leider van onze MO15-1, zal de portefeuille accommodatiebeheer op zich gaan nemen, deze portefeuille lag tot nu toe bij Henk v.d. Brink, maar aangezien hij ook Technische zaken onder zijn hoede heeft, is dit ook voor hem een welkome aanvulling.
    Paul Evertse, bestuurslid ICT, was ook aftredend en wij zullen tijdens de eerstvolgende vergadering afscheid van Paul nemen als bestuurslid, gelukkig kunnen wij nog wel bij hem aankloppen voor al onze ICT zaken. Paul, bedankt voor jouw bijdrage!

Wij heten beiden van harte welkom en wensen Gerrit en Johan veel succes.

Samenbestelling bestuur:

Herman Klaassen             voorzitter